Doceń naszą stronę


Kontakt

telefon+48 725 66 66 03

gadu gadu    242 633 08

mail



Poprawność naszych stron

Wykonujemy strony zgodne ze standardami CSS3 oraz HTML

Zgodna z HTML

Zgodna z CSS

Strony internetowe w transporcie i spedycji



Największą ilość stron wykonaliśmy na zlecenie firm transportowych i spedycyjnych. Nauczeni już doświadczeniem wiemy jedno: strona dla firmy transportowej lub spedycyjnej nie może być traktowana jako źródło reklamy a co za tym idzie pozyskiwania klienta. Dlaczego ? W obecnej praktyce gospodarczej firmy transportowe i spedycyjne działają w oparciu o skredytowany (z odroczonym terminem płatności) system wzajemnych rozliczeń. Jeśli wystawiamy komuś fakturę na przelew to musimy mieć pewność , że ta druga firma nam zapłaci. Dlatego bardzo ważnym jest aby znać tego klienta. Klienta który przyjdzie do nas ze strony internetowej nie sprawdzimy albo będzie to bardzo trudne.

 

Co daje nam strona internetowa w transporcie i spedycji ?

 
Po pierwsze: możliwość przedstawienia całej informacji na temat swojej firmy, jej lokalizacji oraz sposobu działania.


Po drugie: przedstawienie swojego taboru. Nie sposób opowiedzieć komuś przez telefon jakie ciężarówki mamy i jak wyglądają. Z naszych obserwacji wynika iż zachodnie firmy spędzają ąż 80% czasu na zakładkach w których znajdują się zdjęcia zestawów ciężarowych. Podejmą próbę współpracy jeśli uznają, iż są to ciężarówki które mogą wykonać transport międzynarodowy bez większych przygód. Przykładowo usługi transportowe Grudziądz należy wyeksponować w formie graficznej ale również dokładnie opisać profil firmy.


Po trzecie: po co tracić czas na podawanie wymiarów naczep (np. Megi, Coilmulde) lub opisywać zasady działania doppelstocka w chłodni. Wystarczy odpowiednio przedstawić tą informacje na stronie i uwizualnić zdjęciami.


Po czwarte: w transporcie zarówno krajowym jak i międzynarodowym przy realizacji prawie każdego zlecenia jest wymagany spory zasób dokumentów (licencja, ubezpieczenia, KRS itd). Wszystkie te dokumenty wysyłane mailem zabierają tak cenny czas (trzeba to przygotować i wysłać). Problem jest większy jeśli jesteśmy poza biurem a chcemy wziąść zlecenie na telefon - co wtedy? Wracać do firmy czy jechać do domu? Nie ma takiej potrzeby dokumenty można zamieścić na stronie jako linki do pobrania i zautomatyzować ten proces.


Po piąte i ostatnie: każda informacja o firmie a szczególnie strona internetowa jest źródłem promocji firmy. Firma posiadająca stronę ma większą szansę na nawiązanie kontaktu z nowym kontrahentem niż ta która takiej strony nie ma. Ta druga i tak prędzej czy później zleci wykonanie strony www tylko musi do tego "dojrzeć".

Usługi przez internet czyli jak wygląda najlepsza strona internetowa w branży mediów